BYOD? Maak een vliegende start met Cisco Smart Solutions

Dat BYOD/CYOD een ‘hot’ onderwerp is heeft geen uitleg nodig. Overal zie je deze ontwikkeling terug, Post-PC devices zoals de iPad komen de organisatie binnen. Soms vanuit een mobiliteit visie als Het Nieuwe Werken gedreven, maar vaak ook gewoon omdat tablets en smart phones privé aangeschaft worden inclusief de wens om deze zakelijk te gebruiken.

In de praktijk worstelen veel organisaties met het creëren van een omgeving waar de wens voor het productief inzetten van Post-PC devices tot zijn recht komt.

– Hoe ga ik om met mijn beveiliging beleid?
– Hoe support ik verschillende type devices?
– Hoe verhoog ik de zichtbaarheid van de devices in mijn omgeving?
– Hoe dwing ik mijn beveiliging beleid af?
– Hoe implementeer ik een BYOD omgeving?

Deze vraagstukken en meer worden behandeld in de Cisco BYOD Smart Solution. Een pragmatische handleiding dat het gehele traject beschrijft, van kansen en uitdagingen rondom het BYOD beleid tot en met turn-key implementatie aan toe.

Neem vandaag nog een kijkje in het BYOD Smart Solution document.

One Response to BYOD? Maak een vliegende start met Cisco Smart Solutions

  1. Pingback: Goed…ik heb een tablet…en nu? « Blog Cisco Nederland

Geef een reactie

