Cisco steunt 3FM Serious Request met netwerkapparatuur

3FM_Serious_Request_publiekslogoHet goede doel waarvoor de DJ’s zich dit jaar gaan inzetten, tijdens de negende editie van Serious Request, is babysterfte: de allerkleinsten van de samenleving verdienen aandacht en zorg om sterfte te voorkomen. Ook dit jaar gaan de DJ’s in samenwerking met het Rode Kruis voor een recordbedrag. 3FM Serious Request is een gezamenlijke actie van 3FM en het Rode Kruis.

Coks Stoffer, Algemeen Directeur van Cisco Nederland: “Onze steun aan dit initiatief van 3FM begint een traditie te worden, we doen dit nu voor de zesde keer.  De Serious Request-actie is zo onderhand niet meer denkbaar zonder social media en video. Daarom moet het Glazen Huis gebruik kunnen maken van een solide én snelle  netwerkinfrastructuur. Onze bijdrage bestaat uit de netwerkapparatuur die daarvoor nodig is, plus de kennis van zaken die daarbij hoort. Net als in de voorgaande jaren helpen we graag mee om Serious Request wederom tot een succes te maken.”

Net als vorig jaar kunnen de uitzendingen van 3FM Serious Request vanuit het Glazen Huis in Enschede live gevolgd worden van 18 tot en met 24 december.  Voor het zesde achtereenvolgende jaar steunt Cisco de actie van 3FM met netwerkcomponenten voor het Glazen Huis, waaronder switches, draadloze toegangspunten en vier video-encoder/decoders om de beelden die  gemaakt worden op locatie in HD beeld vanuit Enschede naar Hilversum door te zetten. Eurofiber levert de glasvezelverbinding van de locatie naar Hilversum, NPO levert de internet-verbinding en alle IT diensten en United verzorgt de audio-visuele faciliteiten.

De snelle dataverbinding wordt ook gebruikt voor de ondersteuning van de activiteiten van het call center, waar de telefoontjes en berichten voor 3FM Serious Request worden afgehandeld. De hoge snelheid, kwaliteit en betrouwbaarheid van de verbinding en het netwerk zorgen ervoor dat alle soorten informatie ongestoord, naast elkaar uitgewisseld kunnen worden – van audio en video tot internet en telefonie.

Over Johan Joldersma
Focussed on customer succes, pasioned about Cisco and how it can support customers in improving communication internally and externally, lowering costs of Datacenters while expanding flexibility by using networks connecting more people then ever before.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers op de volgende wijze: